Átalakuló médiapiac, generációs szükségszerűségek, és a naprakész információkra való mind nagyobb igény jellemzi az agráriumot, illetve annak kommunikációs szegmensét, a mezőgazdasági lappiacot, és agrármarketinget – ez derült ki az immáron kilencedik alkalommal megrendezett Agrármarketing és –média napon az AGROmashEXPO-n.

A rendezvényen a lapcsoport új kezdeményezéséről, az Adorján János díj megalapításáról is beszámolt a Magyar Mezőgazdaság főszerkesztője, Bárdos Edit. Mint elmondta: a díjat a lap legjobb külső szerzői kapják az olvasók szavazatai alapján. Olyan szerzők, akik tudományos felkészültségben, modern, naprakész ismeretekben, hasznos információkban gazdag cikkeket adnak az olvasóknak. A díj fővédnöke a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ mindenkori főigazgatója. Gyuricza Csaba gratulált a díj megalapításához, és kijelentette: fővédnökként mindent megtesz a díj megismertetésére és elismertetésére egyaránt, hiszen napról napra látható az a növekvő igény, amely a szakmailag megalapozott agrármarketing irányába mutatkozik a világban.
Programajánló
Hírek
Közel négyszázmillió forintos uniós támogatás segítségével 19 halastavat alakítottak ki a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ (NAIK) Halászati Kutatóintézetben (HAKI) Szarvason - jelentették be kedden a helyszínen tartott sajtótájékoztatón.
Az idei esztendő, 2020 a Növényi Egészség Éve. Ebből az alkalomból a miskolci „Jedlik Ányos” TIT és a Tudományos Ismeretterjesztő Társulat, partnerségben a Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottságával ismeretterjesztő cikkpályázatot hirdetett tudományos kutatóknak és középiskolai tanároknak. A pályázat céljául tűzték ki, hogy a szakemberek a tágan értelmezett növényi témájú ismeretterjesztés tudományos hátterét és összefüggéseit közérthető módon közkinccsé tegyék.