Átalakuló médiapiac, generációs szükségszerűségek, és a naprakész információkra való mind nagyobb igény jellemzi az agráriumot, illetve annak kommunikációs szegmensét, a mezőgazdasági lappiacot, és agrármarketinget – ez derült ki az immáron kilencedik alkalommal megrendezett Agrármarketing és –média napon az AGROmashEXPO-n.
A rendezvényen a lapcsoport új kezdeményezéséről, az Adorján János díj megalapításáról is beszámolt a Magyar Mezőgazdaság főszerkesztője, Bárdos Edit. Mint elmondta: a díjat a lap legjobb külső szerzői kapják az olvasók szavazatai alapján. Olyan szerzők, akik tudományos felkészültségben, modern, naprakész ismeretekben, hasznos információkban gazdag cikkeket adnak az olvasóknak. A díj fővédnöke a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ mindenkori főigazgatója. Gyuricza Csaba gratulált a díj megalapításához, és kijelentette: fővédnökként mindent megtesz a díj megismertetésére és elismertetésére egyaránt, hiszen napról napra látható az a növekvő igény, amely a szakmailag megalapozott agrármarketing irányába mutatkozik a világban.
Programajánló
Hírek
Raúl Salazar Cosio perui nagykövet és Julio Taquia tanácsos tettek látogatást a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központba – ahol Dr. Gyuricza Csaba főigazgató fogadta őket.
Dr. Gyuricza Csaba főigazgató és Bolyki Bence - a PREGA Konferencia és Kiállítás főszervezője - az M1 "Ma reggel" című műsorának vendégeként beszéltek a hazai precíziós gazdálkodás jelenéről és jövőjéről.