Szerzői, tudományos díj született - NAIK-os fővédnökséggel
magyarmezogazdasag.hu – 2018. január 25., csütörtök, 15:53

Átalakuló médiapiac, generációs szükségszerűségek, és a naprakész információkra való mind nagyobb igény jellemzi az agráriumot, illetve annak kommunikációs szegmensét, a mezőgazdasági lappiacot, és agrármarketinget – ez derült ki az immáron kilencedik alkalommal megrendezett Agrármarketing és –média napon az AGROmashEXPO-n.

A rendezvényen a lapcsoport új kezdeményezéséről, az Adorján János díj megalapításáról is beszámolt a Magyar Mezőgazdaság főszerkesztője, Bárdos Edit. Mint elmondta: a díjat a lap legjobb külső szerzői kapják az olvasók szavazatai alapján. Olyan szerzők, akik tudományos felkészültségben, modern, naprakész ismeretekben, hasznos információkban gazdag cikkeket adnak az olvasóknak. A díj fővédnöke a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ mindenkori főigazgatója. Gyuricza Csaba gratulált a díj megalapításához, és kijelentette: fővédnökként mindent megtesz a díj megismertetésére és elismertetésére egyaránt, hiszen napról napra látható az a növekvő igény, amely a szakmailag megalapozott agrármarketing irányába mutatkozik a világban.

Programajánló

Jelenleg nincs aktuális esemény.